یادواره شهدای دفاع مقدس برگزار شد 

یادواره شهدای دفاع مقدس برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹
آسیه نژاد ظهیری گفت: برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس به ویژه حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس است که با همکاری بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.

«آسیه نژاد ظهیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس به ویژه حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس است که با همکاری بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج افزود: در این یادواره بازخوانی وصیت نامه چند تن از شهدای دفاع مقدس و همچنین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای کانون انجام شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این در یادواره شهدا یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از جبهه و جنگ و نیز رشادت های رزمندگان اسلام تعریف کرد.

نژاد ظهیری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس است که با مشارکت جوانان مسجدی عضو کانون این برنامه اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج ادامه داد: در این نمایشگاه سعی کردیم از طریق تصاویر و معرفی کتاب های دفاع مقدس به ویژه زندگی نامه شهدا نوجوانان و جوانان مسجدی را با دفاع مقدس و سیره شهدا آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین ویژه برنامه پیاده روی و گلباران قبور مطهر شهدا به همت بچه های مسجدی کانون انجام شد، در این برنامه بانوان و دختران عضو کانون مسافت روستا تا گلزار شهدا را پیاده طی کرده تا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کرده و با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کنند.

نژاد ظهیری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، برپایی جلسه ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و شادی روح شهیدان به ویژه سردار دلها بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج عنوان کرد: علاوه بر این نیز ۲ سرود درباره شهدا توسط بچه های گروه سرود کانون اجرا شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها وایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

پایان پیام/ 586